Ανακοινώσεις

25/05/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 25.05

21/05/2020

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 21.05 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 21.05

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ 21.05



18/05/2020
Εξαιτίας προβλημάτων με το διαδύκτιο άργησε λίγο η ανάρτηση των σημερινών εργασιών.
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 18/05

Όσα παιδιά έχουν δανειστεί βιβλία από τη σχολική βιβλιοθήκη μπορούν να τα επιστρέφουν στο σχολείο καθημερινά 09:00 - 12:00


14/05/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 14/05
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 14/05
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ 
Φυσικά ερωτήσεις
Quiz Γεωγραφίας - Ευρώπη κράτη και πρωτεύουσες

13/05/2020
ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ 
Φυσικά ερωτήσεις

11/05/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 11/05
Quiz  Το τέλος της Επανάστασης και η ελληνική ανεξαρτησία
Quiz Φυσικά - Μικρόβια



Εργασίες 11/05
Για όσους δεν μπορούν να ανοίξουν τα παραπάνω αρχεία
Γεια σας παιδιά. Παρακάτω θα δείτε τις εργασίες σας. Καλό διάβασμα.


Γλώσσα
Από το τετράδιο εργασιών της γλώσσας 
την εργασία 2 στη σελίδα 18
την εργασία 3 στη σελίδα 19
την εργασία 4 στη σελίδα 20
την εργασία 5 στη σελίδα 21


Μαθηματικά
  1. Από το τετράδιο εργασιών των μαθηματικών τα προβλήματα 4 και 5 στη σελίδα 18.
  2. Να να λύσεις τα προβλήματα
α. Ο πληθυσμός ενός χωριού την περασμένη δεκαετία ήταν 800 κάτοικοι. Στη διάρκεια της δεκαετίας αυξήθηκε κατά 3%. Πόσους κατοίκους έχει σήμερα το χωριό;
β. Ένας υπάλληλος παίρνει 1.500€ μηνιαίο μισθό. Αν πάρει αύξηση 5%, πόσος θα είναι ο μισθός του;

07/05/2020
Έγιναν οι διορθώσεις μπορείτε να δείτε τις εργασίες
ΕΡΓΑΣΙΕΣ Γλώσσα 07/05 
ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μαθηματικών 07/05
Εργασίες 07/05
Για όσους δεν μπορούν να ανοίξουν τα παραπάνω αρχεία

1. Να κάνεις την περίληψη του κειμένου Μια οικογένεια ανάμεσα στις άλλες από το βιβλίο της γλώσσας σελίδες 93 - 94.
2. Να γράψεις για τις μορφές που μπορεί να έχει μια οικογένεια και τι γνωρίζεις για καθεμιά από αυτές (πληροφορίες μπορείς να βρεις και στο βιβλίο της Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή). 
3. Μπορεί ένα κείμενο να μην έχει καθόλου δίψηφα; Κι όμως, μπορεί! Εκτός αν τα συμπληρώσετε εσείς. 
Ποτέ μ______ δεν ______χα ζήσ______ Πάσχα σε χωρ______ κ______ κάθε Μεγάλη Εβδομάδα ήταν το μεγάλο μ______ όν______ρο. Ακόμα θυμόμ______ν εκ______νη τη ζωγραφ______ στο βιβλίο τ______ σχολ______με το αρνάκι στη σ______βλα κ______ γύρω τριγύρω η ______κογέν______α να χ______ρετ______ κ______να δ______σκεδάζ______. Π______δ______, γον______ς, παππ______δες και στο βάθος της ζωγραφ______ς να χορ______ν τσολ______δες. Σαν π______δί δεν ______χα την τύχη να μπω στον πίνακα.
Σκέφτηκα τη ζωγραφ______ ______τή από το αναγνωστικό τ______ δημοτικ______ και το μυαλό μ______άρχισε να π______ρν______ μπροστά κ______ να σχηματίζ______ την πραγματικότητα.
Αντώνης Σουρούνης, Πάσχα στο χωριό, εκδ. Καστανιώτη, Αθήνα 1991 (διασκευή) 
4. Η σχολική εφημερίδα ετοιμάζει αφιέρωμα για τη 15η Μαΐου, την Παγκόσμια Ημέρα της Οικογένειας, και θα δημοσιευτούν τα τρία καλύτερα κείμενα. Για τον σκοπό αυτό γίνεται στην τάξη σας διαγωνισμός γραπτών κειμένων.
Αφηγηθείτε σε 150-200 λέξεις ένα συγκεκριμένο οικογενειακό περιστατικό και κλείστε το κείμενό σας με την τελευταία φράση του κειμένου «Το πιο σημαντικό σε μια οικογένεια: να είναι όλοι καλά μεταξύ τους, να συζητάνε και να βοηθάνε ο ένας τον άλλον». Δώστε στο κείμενό σας έναν τίτλο και μπορείτε, αν θέλετε, να το συνοδέψετε με σχετικές εικόνες ή φωτογραφίες.

Να λύσεις τα προβλήματα από το τετράδιο εργασιών των μαθηματικών 1,2 και 3 στη σελίδα 17 του τετραδίου εργασιών στα μαθηματικά.
Αν έχετε κάποια δυσκολία περιμένω ερωτήσεις σας.



06/05/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 06/05 

Καλησπέρα παιδιά παρακάτω θα βρείτε τις σημερινές εργασίες αργότερα θα σας στείλω και τα κουιζ.
Γεωγραφία
  1. Να βρεις και να γράψεις πληροφορίες για μια χώρα της Ευρώπης.
  2. Να βρεις και να γράψεις πληροφορίες για μια χώρα της Ευρώπης.


Ιστορία
1.Να διαβάσεις το μάθημα της ιστορίας Το τέλος της Επανάστασης και η ελληνική ανεξαρτησία.
2. Θα σε βοηθήσει και η παρακάτω παρουσιάση.

Φυσικά
  1. Να διαβάσεις από το βιβλία της φυσικής τις σελίδες 120 - 121. 

Αργότερα θα σας στείλω και τα κουιζ. Καλό διάβασμα



04/05/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 04/05 
Quiz Ιστορίας
Quiz Φυσικά 
Στο τέλος των κουίζ για να προσθέσετε όνομα πρέπει να επιλέξετε  
Add your name to certificate
 που βρίσκετε στο κάτω μέρος του certificate
Το όνομα πρέπει να γραφεί στα αγγλικά και να γίνει προσθήκη όπως βλέπετε παρακάτω

 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Your Certificate



30/04/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ Γλώσσας 30.04
Εργασίες Μαθηματικά 30.04
Quiz Ιστορίας
Quiz Φυσικά


29/04/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 29.04
Quiz Ιστορίας

27/04/2020
α.ΕΡΓΑΣΙΕΣ 27.04 
β.ΕΡΓΑΣΙΕΣ 27.04 
Να διαβάσεις(πολλές φορές ανάγνωση) μέχρι την Τετάρτη 29/4 από το βιβλίο της ιστορίας τις σελίδες 138 - 139.
 


Οδηγίες για τους μαθητές στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης.
1. Όταν συνδεθώ, αφού χαιρετίσω κλείνω το μικρόφωνο μου και περιμένω.
2. Ακούμε αυτόν που μιλάει, περιμένουμε να τελειώσει, αν θέλουμε να πούμε κάτι σηκώνουμε το χεράκι και περιμένουμε να μας δώσει το λόγο ο κύριος.
3. Δε βγάζουμε φωτογραφίες, ούτε βίντεο ούτε ηχογραφούμε στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης είναι παράνομο χωρίς την έγκριση των άλλων.
4. Προσπαθούμε να υπάρχει ησυχία στο δωμάτιο που βρισκόμαστε ότι πούμε το ακούν και οι άλλοι.

Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου μπορεί να στείλει μήνυμα στο email
ngeorgiannakis@gmail.com ή στο classdojo ή στο στοίχο της τάξης(με το όνομά).

09/04/2020

1. Να περιγράψεις σε ένα κείμενο την εμπειρία της σημερινής τηλεδιάσκεψης. Η εργασία μπορεί να γίνει γραπτά κατευθείαν στο portofolio στο classdojo.

2. Να διαβάσεις τα κείμενα της ενότητας για το Πάσχα από τον παρακάτω σύνδεσμο
3. Να δημιουργήσεις μια πασχαλινή κατασκευή, την οποία θα μας δείξεις στην αυριανή τηλεδιάσκεψη και θα παρουσιάσεις τα υλικά που χρησιμοποίησεςκαι θα μας δώσεις οδηγίες για την κατασκευή σου.

08/04/2020

Να περιγράψεις σε ένα κείμενο την εμπειρία της σημερινής τηλεδιάσκεψης. Η εργασία μπορεί να γίνει γραπτά κατευθείαν στο portofolio στο classdojo.

Να διαβάσεις το παρακάτω κείμενο από το βιβλίο της γλώσσας, σας το παραθέτω παρακάτω.

Παιδικό Πάσχα

Το Πάσχα άρχιζε απ’ την αυγή του Μεγάλου Σαββάτου και με τέτοιον τρόπο, που αποτελεί μια από τις ζωηρότερες παιδικές μου αναμνήσεις. Ήταν μια γενική κωδωνοκρουσία την ώρα που έψαλλαν στη Μητρόπολη το «Ανάστα ο Θεός». Κατά το ζακυνθινό έθιμο, οι καμπάνες «εχήρευαν» –σώπαιναν– απ’ το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης. Και δεν ξαναχτυπούσαν, παρά την αυγή του Μεγάλου Σαββάτου. Αλλά όλες μαζί, από μεγάλα και μικρά καμπαναριά, αμέτρητα –καμπάνες μεγάλες, βαρύηχες, πολύβουες, σοβαρές, και καμπάνες μικρές, γλυκόφωνες, γοργές, πεταχτές– μια συναυλία, μια αρμονία αφάνταστη, που τρικυμίζει τον αέρα, ανεβαίνει, κατεβαίνει κι απλώνεται στα πέρατα. Πέφτουν μαζί και πιστολιές, αλαλιασμένα τα σκυλιά τρέχουν κι ουρλιάζουν, κι ακόμα κάνουν κρότους φοβερούς τα πήλινα κανάτια που τα πετούν απ’ τα παράθυρα, για να σπάσουν «για το καλό» στις αυλές και στους δρόμους… Ξυπνώ στο κρεβάτι μου… Τι είναι; Α, το «Ανάστα ο Θεός»! Να, κι η μητέρα μου έχει σηκωθεί. «Και του χρόνου!» «Γερός, δυνατός!» Και μου δίνει να δαγκάσω σίδερο – συνήθως έν’ από τα κλειδιά της…
εικόνα
Μ’ αυτό το πανδαιμόνιο μαθαίνω πως ο Χριστός αναστήθηκε, θυμόμουν και τα κόκκινα αυγά και το αρνί το ζωντανό και η παιδική ψυχή μου γέμιζε χαρά. Έπειτα γινόταν ησυχία. Στη λειτουργία του Μεγάλου Σαββάτου, που τόσο μ’ άρεσε κατόπι, με τα θαυμάσια αναγνώσματα από την Αγία Γραφή –Κοσμογονία, Ιωνάς, Ναβουχοδονόσορ– και με τον υπέροχο ύμνο των Τριών Παίδων, δεν πήγαινα ακόμα. Και περνούσα την ημέρα μου στο σπίτι, κοιτάζοντας τα πασχαλινά ψώνια, που έρχονταν αδιάκοπα, και παίζοντας στο περιβόλι με το λευκόμαλλο αρνάκι, που θα ’ρχόταν ύστερα –τι θλίψη!– ο χασάπης να το σφάξει… Και βράδιαζε και πλάγιαζα νωρίς, για να ξυπνήσω πρωί, όπως δα πάντα. Γιατί εκείνο τον καιρό ακόμα στη Ζάκυνθο, που οι εκκλησιαστικές συνθήκες ήταν διαφορετικές, η Ανάστασις δε γινόταν τα μεσάνυχτα του Σαββάτου. Η αθηναϊκή αυτή συνήθεια, η σύμφωνη άλλωστε με το «τυπικόν της Μεγάλης Εκκλησίας», του Πατριαρχείου, εισήχθη δέκα χρόνια αργότερα (1884) από τον δεσπότη Λάνα.
Ο προκάτοχός του, ο Κατραμής, έμενε στα πατροπαράδοτα. Κι η Ανάσταση τότε, σ’ όλες τις ζακυνθινές εκκλησίες, γινόταν το πρωί της Κυριακής.
Γρηγόριος Ξενόπουλος, Παιδικό Πάσχα, «Ν. Εστία», τεύχος 592, 15/4/52
 Να απαντήσεις στις ερωτήσεις του κειμένου
1. α. Ποια εποχή γίνονταν όσα περιγράφει ο συγγραφέας;
    β. Γιατί οι κάτοικοι της Ζακύνθου πέταγαν πήλινα κανάτια και έδιναν στα παιδιά τους να δαγκώσουν σίδερο;
    γ. Πότε γινόταν η Ανάσταση τότε; Το ίδιο ισχύει και σήμερα;


07/04/2020
Να διαβάσεις το παρακάτω κείμενο

Τα κόκκινα αυγά

1. Μπορείτε να συγκεντρώσετε πληροφορίες για πασχαλινά έθιμα από λαογραφικά περιοδικά και βιβλία ή από διηγήσεις μεγαλύτερων ανθρώπων;(τις πληροφορίες που θα συγκεντρώσεις περιμένω να τις ηχογραφίσεις ή να τις κάνεις βίντεο και να τις ανεβάσεις στο portofolio σου στο class dojo μέχρι την Παρασκευή 10 Απριλίου).

Τα παιδιά που θα συνδεθείτε στην τηλεδιάσκεψη της Τετάρτης για να είστε λίγο προετοιμασμένοι αφού πούμε τι κάνει ο καθένας και δείτε τους συμμαθητές σας θα έχετε λίγο χρόνο για να μας περιγράψει ο καθένας πώς περνάει τη μέρα του.

06/04/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 06.04

Κάνουμε επανάληψη στο μάθημα της ιστορία σελίδες 94 - 95.



03/04/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 03.04
 Ο κωδικός της τάξης για να βάλετε τις εργασίες σας στο portofolio(φάκελος) στο class dojo είναι ZQDTRC, ο κωδικός αλλάζει κάθε 48 ώρες, βάζετε το κωδικό και επιλέγετε το όνομά του ο καθένας από την τάξη. 
Κάνουμε επανάληψη στο μάθημα της ιστορία σελίδες 99 και 103.



02/04/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 02.04

Την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου καθιέρωσε το Διεθνές Συμβούλιο Βιβλίων για την Νεότητα (IBBY), το 1966, την ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805), με σκοπό να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να προκαλέσει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο.
Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της IBBY ετοιμάζει ένα μήνυμα και μία αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο. Το 2020, υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα της Σλοβενίας. 
Δέκα αγαπημένοι συγγραφείς των παιδιών, σε ζωντανή μετάδοση από το σπίτι τους, θα διηγηθούν ιστορίες «αλλιώς». Οι συγγραφείς θα πλαισιωθούν από μουσικούς, ηθοποιούς και εμψυχωτές, σε μία προσπάθεια για έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης του παραμυθιού με πολλές καλλιτεχνικές δραστηριότητες, ζωντανή μουσική, δραματοποίηση και τραγούδι.
Οι ζωντανές μεταδόσεις θα ξεκινήσουν από τις 10 το πρωί και θα ολοκληρωθούν στις 8 το απόγευμα. Μπορείς να τις παρακολουθήσεις στο παρακάτω σύνδεσμο
Ακολουθεί το πρόγραμμα των εκδηλώσεων της ημέρας:
  • 10:00 Σοφιάννα Θεοφάνους
«Αχ! Φαντάσματα», Εκδόσεις Μικρή Σελήνη
  • 11:00 Μαριέττα Κόντου
«Το πολύτιμο θησαυγό» Εκδόσεις Μεταίχμιο
  • 12:00 Θοδωρής Τσεκούρας
«Η ομάδα των πιο αστείων υπερδυνάμεων», Εκδόσεις Petita Demas
  • 13:00 Άννα Παπαϊωάννου
«Έχω μια ιδέα!» Εκδόσεις Key Books
  • 14:00 Κέλλυ Αλχανάτη
«Μη με αφήνεις στο Seen», Εκδόσεις Μίνωας
  • 14:30 Έλενα Αρτζανίδου
«Πάμε Καζαβίτι», Εκδόσεις Ψυχογιός
  • 17:00 Κέλλυ Σταμουλάκη
«Το χρυσό Αρισμαρί», Εκδόσεις Διάπλαση
  • 18:00 Θοδωρής Παπαϊωάννου
«Αντάμα», Εκδόσεις Ίκαρος
  • 19:00 Μαρίνα Γιώτη
«Δώσε λύση στο μελίσσι», Εκδόσεις Διόπτρα
  • 20:00 Αντώνης Παπαθεοδούλου
«Οι καλοί και οι κακοί ιππότες», Εκδόσεις Παπαδόπουλος

 

Δωρεάν βιβλία που μπορείς να διαβάσεις ή να ακούσεις

Δωρεάν παιδικά βιβλία 1
Δωρεάν παιδικά βιβλία 2

 “Ιστορίες που τις είπε η πέτρα” Μαρία Αγγελίδου 

“Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδέψουν” Κατερίνα Αναγνώστου

“Παιχνίδια και ψιλικά” Νικόλας Ανδρικόπουλος

“Το Πάσχα του Πασχάλη” Μαρία Ανδρικοπούλου

“Δυό κοκόρια ζωηρά” Φιλομήλα Βακάλη – Συρογιαννοπούλου

“Σε δύο τρελά ημίχρονα” Αγγελική Βαρελλά

“Πόσα λέει η ελιά, πόσα ακούει ο λαγός…” Γαλάτεια Γρηγοριάδου – Σουρέλη

“H Αρήτη της ροδιάς” Κική Δημητριάδου

“Τα φαντασματάκια της γυάλινης αυλής” Ελένη Δικαίου

“Τα αδέσποτα” Σοφία Ζαραμπούκα

“Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου” Άλκη Ζέη

“Παραμύθια της Καλαβρίας” Παντελής Ζούρας

“Που πήγαν τα Χριστούγεννα;” Βαγγέλης Ηλιόπουλος

“Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί” Βασιλική Κάργα

“Που πας χαλωνάκι;” Καλλιώ Καστρησίου

“Η ώρα είναι εκατό” Λώρη Κέζα

“Έξι φίλοι κι ένα δώρο” Μάνος Κοντολέων

“Οι φορεσιές του φεγγαριού” Σοφία Μαντούβαλου

“Τα μαγικά μου αυτιά” Βούλα Μάστορη

“Ξένοι στο Αιγαίο” Σύρμω Μιχαήλ

“Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός” Αμάντα Μιχαλοπούλου

“Όταν η πασχαλίτσα συνάντησε ελέφαντα” Χρήστος Μπουλώτης

“Αν τ΄αγαπάς ξανάρχονται” Βασιλική Νευροκοπλή

“Μια αστεία επιδημία” Βασίλης Παπαθεοδώρου

“Και οι κακοί έχουν ψυχή” Σοφία Παράσχου

“Ο κόσμος του πουθενά” Γιολάντα Πατεράκη

Η Γιόλα με το μπαλόνι” Ναννίνα Σακκά-Νικολακοπούλου

“Ο καλικάντζαρος που έχασε το δρόμο” Βαγγέλης Τασιόπουλος

“Η Πουπού και η Καρλότα” Ευγένιος Τριβιζάς

“Πως να καταβροχθίσετε ένα ουράνιο τόξο” Γιολάντα Τσιαμπόκαλου

“Το βιβλίο των δικών σου Χριστουγέννων” Κυριάκος Χαρίτος

Ομιλούντα βιβλία ξένης λογοτεχνίας. Άκουσε τα ή κατέβασε τα σε mp3

“Η Ναβίντ δεν ήρθε για διακοπές” Πάνος Χριστοδούλου

“Στον κήπο με τα παραμύθια” Βάσω Ψαράκη

“Ο κηπουρός του ουρανού” Δήμητρα Ψυχογυιού


01/04/2020
Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους παιδιά.
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 01.04
Ο κωδικός της τάξης για να βάλετε τις εργασίες σας στο portofolio(φάκελος) στο class dojo είναι VYYAJJ, ο κωδικός αλλάζει κάθε 48 ώρες, βάζετε το κωδικό και επιλέγετε το όνομά του ο καθένας από την τάξη.

31/03/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 31.03
Κάνουμε επανάληψη στο μάθημα της ιστορία σελίδες 106 -107.
Ο κωδικός της τάξης για να βάλετε τις εργασίες σας στο portofolio(φάκελος) στο class dojo είναι RUKHIB, ο κωδικός αλλάζει κάθε 48 ώρες, βάζετε το κωδικό και επιλέγετε το όνομά του ο καθένας από την τάξη.
30/03/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 30.30 
Αν έχουμε κάτι να ρωτήσουμε το γράφουμε στην καρτέλα του  blog ο τοίχος της τάξης
Κάνουμε επανάληψη στο μάθημα της ιστορία σελίδες 110 -111.
Ο κωδικός της τάξης για να βάλετε τις εργασίες σας στο portofolio(φάκελος) στο class dojo είναι RUKHIB, ο κωδικός αλλάζει κάθε 48 ώρες, βάζετε το κωδικό και επιλέγετε το όνομά του ο καθένας από την τάξη.

27/03/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 27.03

Δωρεάν βιβλία που μπορείς να διαβάσεις ή να ακούσεις

 “Ιστορίες που τις είπε η πέτρα” Μαρία Αγγελίδου 

“Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδέψουν” Κατερίνα Αναγνώστου

“Παιχνίδια και ψιλικά” Νικόλας Ανδρικόπουλος

“Το Πάσχα του Πασχάλη” Μαρία Ανδρικοπούλου

“Δυό κοκόρια ζωηρά” Φιλομήλα Βακάλη – Συρογιαννοπούλου

“Σε δύο τρελά ημίχρονα” Αγγελική Βαρελλά

“Πόσα λέει η ελιά, πόσα ακούει ο λαγός…” Γαλάτεια Γρηγοριάδου – Σουρέλη

“H Αρήτη της ροδιάς” Κική Δημητριάδου

“Τα φαντασματάκια της γυάλινης αυλής” Ελένη Δικαίου

“Τα αδέσποτα” Σοφία Ζαραμπούκα

“Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου” Άλκη Ζέη

“Παραμύθια της Καλαβρίας” Παντελής Ζούρας

“Που πήγαν τα Χριστούγεννα;” Βαγγέλης Ηλιόπουλος

“Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί” Βασιλική Κάργα

“Που πας χαλωνάκι;” Καλλιώ Καστρησίου

“Η ώρα είναι εκατό” Λώρη Κέζα

“Έξι φίλοι κι ένα δώρο” Μάνος Κοντολέων

“Οι φορεσιές του φεγγαριού” Σοφία Μαντούβαλου

“Τα μαγικά μου αυτιά” Βούλα Μάστορη

“Ξένοι στο Αιγαίο” Σύρμω Μιχαήλ

“Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός” Αμάντα Μιχαλοπούλου

“Όταν η πασχαλίτσα συνάντησε ελέφαντα” Χρήστος Μπουλώτης

“Αν τ΄αγαπάς ξανάρχονται” Βασιλική Νευροκοπλή

“Μια αστεία επιδημία” Βασίλης Παπαθεοδώρου

“Και οι κακοί έχουν ψυχή” Σοφία Παράσχου

“Ο κόσμος του πουθενά” Γιολάντα Πατεράκη

Η Γιόλα με το μπαλόνι” Ναννίνα Σακκά-Νικολακοπούλου

“Ο καλικάντζαρος που έχασε το δρόμο” Βαγγέλης Τασιόπουλος

“Η Πουπού και η Καρλότα” Ευγένιος Τριβιζάς

“Πως να καταβροχθίσετε ένα ουράνιο τόξο” Γιολάντα Τσιαμπόκαλου

“Το βιβλίο των δικών σου Χριστουγέννων” Κυριάκος Χαρίτος

Ομιλούντα βιβλία ξένης λογοτεχνίας. Άκουσε τα ή κατέβασε τα σε mp3

“Η Ναβίντ δεν ήρθε για διακοπές” Πάνος Χριστοδούλου

“Στον κήπο με τα παραμύθια” Βάσω Ψαράκη

“Ο κηπουρός του ουρανού” Δήμητρα Ψυχογυιού

26/03/2020

 ΕΡΓΑΣΙΕΣ 26.03 
(οι εργασίες μπορούν να γίνονται γραπτά ή αφού εκτυπωθούν)

Online προβλήματα μαθηματικών

24-25/03/2020

Online προβλήματα μαθηματικών

Να διαβάσεις τα παρακάτω κείμενα και να απαντήσεις γραπτά στις ερωτήσεις που υπάρχουν κάτω από κάθε σύνδεσμο στο τετράδιο σου.
Της Λένως του Μπότσαρη
1. Ποιο είναι το νόημα των δύο τελευταίων στίχων;
2. Πώς περιγράφεται η σκλαβιά στο τραγούδι;


Οι ελεύθεροι πολιορκημένοι 
1.Να σχολιάσετε τον τελευταίο στίχο. 
2.Ποιο τραγικό δίλημμα βασανίζει τους πολιορκημένους; Γνωρίζοντας από την ιστορία την έξοδο και το μαρτυρικό τέλος τους, πώς κρίνετε την επιλογή τους;


Ο μικρός μπουρλοτιέρης
1. Ποιο ήταν το όραμα του Μιαούλη; 
2. Κατά τη διάρκεια του Αγώνα του '21 αρκετές φορές οι Έλληνες δεν ήταν μονοιασμένοι μεταξύ τους. Στη διχόνοια αναφέρεται κι ο Μιαούλης. Ποια είναι η γνώμη σας;


Είμαστε εις το «εμείς»
1. Τι εννοεί ο Μακρυγιάννης με τη φράση «αναλόγως ο καθείς»;
2. Ποια είναι τα ευεργετικά αποτελέσματα της συλλογικής προσπάθειας;
3. Ποια σχέση πρέπει να έχουν μεταξύ τους η συλλογική και η ατομική προσπάθεια;


Μπαρμπαγιάννη Μακρυγιάννη





23/03/2020 
Από το βιβλίο της γλώσσας να διαβάσετε το κείμενο Κάτω στου Βάλτου τα χωριά στη σελίδα 99 και Ο λόγος του Κολοκοτρώνη στην Πνύκα στις σελίδες 105 - 106 και να απαντήσετε γραπτά στο τετράδιο σας την εργασία 1(α, β, γ, δ) στη σελίδα 106.
Κάνουμε επανάληψη στο μάθημα της ιστορία σελίδες 114 και 119.
21/03/2020  
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ, ΣΟΥΛΙΩΤΕΣ, 1972

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

20/03/2020
Παιχνίδι γνώσεων ιστορίας
Από το βιβλίο της γλώσσας να διαβάσετε το κείμενο Η πολιορκία και η έξοδος του Μεσολογγίου στις σελίδες 100 - 104 και να απαντήσετε γραπτά στο τετράδιο σας την εργασία 1(α,β,γ,δ,ε) στη σελίδα 104. Μπορείτε να συμβουλευτείτε το βιβλίο της ιστορίας.
19/03/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 19.03
Κάνουμε επανάληψη στο μάθημα της ιστορία σελίδες 123 και 127.
Αν έχουμε κάτι να ρωτήσουμε το γράφουμε στην καρτέλα του  blog ο τοίχος της τάξης.

18/03/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 18.03
 Κάνουμε επανάληψη στο μάθημα φυσικά βιβλίο μαθητή τις σελίδες 98 - 101
Αν έχουμε κάτι να ρωτήσουμε το γράφουμε στην καρτέλα του  blog ο τοίχος της τάξης.

17/03/2020
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 17.03
Κάνουμε επανάληψη στο μάθημα της ιστορία σελίδες 130 - 131.
Αν έχουμε κάτι να ρωτήσουμε το γράφουμε στην καρτέλα του  blog ο τοίχος της τάξης

16/03/2020
Κάνουμε επανάληψη στο μάθημα της ιστορία σελίδες 134 - 135.
Αν έχουμε κάτι να ρωτήσουμε το γράφουμε στην καρτέλα του  blog ο τοίχος της τάξης.

15/03/2020
Από αύριο ξεκινάμε να δουλεύουμε από το σπίτι, μένουμε σπίτι γεμίζουμε ευχάριστα και δημιουργικά το χρόνο μας. Τώρα που μένουμε σπίτι και σίγουρα έχουμε πολύ ελεύθερο χρόνο ασχολούμαστε και λίγο με τα μαθήματά μας. Κάνουμε κάποιες επαναλήψεις ή εργασίες που θα βρίσκουμε στο blog της τάξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου